Skip to main content
Bel direct met een van onze recruiters.
Volg ons op LinkedIn.

Introductie

Samen met jouw collega’s van het remote support team ben jij verantwoordelijk voor het operationeel houden van de ICT-infrastructuur bij onze klanten. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor alle ICT-meldingen!

Functie

Klanten die de Servicedesk bellen sta je professioneel te woord. Je hebt goede communicatieve vaardigheden; je schroomt niet om zelf een klant te bellen en weet technische oplossingen duidelijk over te brengen.
De uiteenlopende incidenten, vragen en verzoeken op de eerste lijn handel jij (zelfstandig) op een snelle en correcte manier af. Je werkt gestructureerd en neemt je eigen verantwoordelijkheid.

Functie-eisen

  • Je hebt passie voor ICT;
  • Afgeronde MBO–niveau 4 ICT-opleiding en minimaal 1 jaar relevante werkervaring;
  • Affiniteit en basis ervaring met de Microsoft 365 diensten;
  • Kennis van networking (Firewalls/Routers/Switches en het OSI-Model) is een pré!;
  • Je spreekt een woordje Engels.

Aanbod

  • Een fulltime baan voor 32 tot 40 uur per week;
  • Goed salaris (afhankelijk van je kennis en werkervaring);
  • Nette pensioenregeling en goede arbeidsvoorwaarden;
  • 24 vakantiedagen;
  • Uitbetaalde overuren;
  • Auto van de zaak (B-Segment) waar je ook privé mee mag rijden;
  • Laptop en telefoon;
  • Wil je een extra opleiding of cursus volgen? Dat kan!;
  • Maandelijkse coaching op softskills;
  • Mogelijkheden om thuis te werken!;
  • Elke dag een lekkere lunch van de zaak (wanneer je op kantoor bent ;));
  • Ieder kwartaal inspirerende pizzasessies;
  • Regelmatig tafelvoetbal, dartwedstrijden en uitdagende bedrijfsuitjes!

Sollicitatie

Vicente Schoenmakers
[email protected]
085-0430020 – 0638945652