Skip to main content
Bel direct met een van onze recruiters.
Volg ons op LinkedIn.

Introductie

Kantoordigitalisering begint hier. Onze partner levert printers, IT en telefonie aan bedrijven, scholen, apotheken, zorginstellingen, non-profit instellingen en accountants. Onze partner werkt in heel Nederland vanuit verschillende vestigingen.

Dagelijks ben je bezig om klanten te ontzorgen met print-, kopieer- en scanapparatuur van de grootste merken. Je bent een echte doorzetter en bent bereid een stap extra te zetten voor onze klanten. Zowel nieuwe als bestaande. Voor deze functie onze partner iemand die goede commerciële eigenschappen bezit. Heb je veel of weinig ervaring? Jij bent welkom als je denkt dat deze job bij je past!

Onze partner wil enkele accountmanagers aannemen en het sales team uitbreiden. Hun aanpak is dat je in de eerste 6 maanden volledig focust op het genereren van new business, het leren kennen van de organisatie en de USP’s. Gaat dit goed? Dan ga je na dit eerste half jaar ook bestaande klanten beheren, uitbreiden en vooral ontzorgen.


Organisatie

Kantoordigitalisering begint bij onze partner. Bedrijven, scholen, apotheken, zorginstellingen, non-profit instellingen en accountants kunnen bij ons terecht voor hun printers, IT en telefonie. Onze partner zorgt voor de juiste samenhang tussen deze drie onderdelen. Daarmee bouwen ze op een slimme manier aan jouw ideale digitale werkplek.


Functie

Als Accountmanager Document Solutions:

  • Beheer je bestaande klantrelaties
  • Benader je prospects met als doel new business te verwerven en omzetgroei te realiseren
  • Ben je verantwoordelijk voor het behalen van je target
  • Zorg je voor een correcte afhandeling van je administratie
  • Heb je veel vrijheid en ben je verantwoordelijk voor je eigen “winkel”
  • Heb je veel groeimogelijkheden en zijn er kansen om je verder te ontwikkelen

Functie-eisen

  • Inzet, winnaarsmentaliteit en incasseringsvermogen
  • Liefst met verkoopervaring in de branches waarin wij werken, maar geen ‘must’
  • Commerciële drive om door te gaan tot de go; bij nee begint de verkoop!
  • Goede communicatieve vaardigheden en een flexibele, resultaatgerichte instelling
  • Ervaring met het werken met Word, Excel, PowerPoint en Outlook
  • Hbo-opleiding, bij voorkeur in commerciële richting
  • In bezit van een geldig rijbewijs

Aanbod

Wat kan je verwachten?

  • Ruimte voor eigen inbreng om volop te kunnen ondernemen
  • Vrijheid, korte lijnen en een flexibele organisatie
  • Een uitdagende sales functie binnen het enthousiaste verkoopteam
  • Veel aandacht voor persoonlijke groei en coaching
  • Een prima basissalaris, afhankelijk van ervaring 2000 – 3000 euro
  • Onbeperkte bonusregeling
  • 25 Vakantiedagen
  • Een auto van de zaak
  • Een prettige werksfeer

Sollicitatie

Adryan Bikker | Tel: +31618613186 | Mail: [email protected]