Skip to main content

Organisatie

Wij beginnen met jou, met de mensen die er werken. Onze dienstverlening is sterk om de mensen die dit doen. Wij zijn namelijk dé persoonlijke ver- en ontzorger van de gehele lijn op het gebied van IT. Van de levering of afvoer van hardware, digitale werkplekvoorzieningen, cloud-diensten, netwerkbeheer of serverbeheer; we got you!

Het succes en de groei van ons komt voort uit de gedreven enthousiastelingen die er werken: Een hecht en hartelijk team met Hollandse nuchterheid en passie voor hun werk. En dat zie je terug in onze dienstverlening: Het leveren van kwaliteit en flexibiliteit vanuit persoonlijk en proactief contact, goede communicatie is key in dienstverlening.

En omdat we de persoon en ontwikkeling dus zo belangrijk vinden, staan wij ook voor jouw persoonlijke groei. Op basis van jouw kwaliteiten en ambities gaan we daarmee aan de slag!

Functie

Door jouw aanwezigheid als applicatie expert verkort je de implementatietijd en verbeter je de kwaliteit van de uiteindelijke oplossingen. Je begeleidt wijzigingsverzoeken en zorgt ervoor dat de organisatie op de hoogte blijft van de voortgang. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het onderhoud en de analyse van de applicatie. Je draagt passende oplossingen aan bij problemen om een soepele werking te garanderen.

Als lid van het project team werk je nauw samen met collega’s. Deze samenwerking is essentieel om de applicaties optimaal te laten functioneren. Jij bent de brug tussen het projectteam, de eindgebruikers en de leverancier.

Doordat jij zelflerend en zelfsturend bent heb jij het vermogen om een intern proces en/of een functionaliteit te analyseren en dieper in de beschikbare video’s en documentatie te duiken van het systeem om deze beter te begrijpen.

Samen met het project team heb je de verantwoordelijkheid om applicatiemonitoring op te zetten en te beheren. Dit stelt je in staat om de prestaties en beschikbaarheid van de applicaties te waarborgen. Bij zowel nieuwe versies als oudere releases ben je betrokken bij het testen en implementeren van functionaliteiten.

Daarnaast biedt je ondersteuning aan key-users bij het plannen, testen, trainen en implementeren van nieuwe applicaties en functionaliteiten. Je begeleidt gebruikers bij acceptatietesten en zorgt ervoor dat zij goed worden voorbereid op veranderingen. Verder ben je verantwoordelijk voor het documenteren van de functionele en technische configuratie van de systemen.


Functie-eisen

  • (Bij voorkeur) naar ervaring in ERP Applicatiebeheer (bijvoorbeeld: Exact), Excel en inzicht en begrip van relationele databases.
  • Enige werkervaring is in het voordeel. Een opleiding in de IT is natuurlijk hartstikke handig maar heb jij de juiste mindset, dan zien wij de mogelijkheden.
  • Om het voor jezelf makkelijker te maken helpt het als je een basiskennis hebt van programmeren.
  • Je weet je verbaal en communicatief goed te redden, zowel binnen je team als richting de proceseigenaren
Maar jij moet natuurlijk als persoon ook goed op je plek zitten. Wij denken dat je helemaal op je plek zit als jij:

  • op zoek bent naar een omgeving waarin jij je verder kunt ontwikkelen;
  • onderdeel wil uitmaken van een betrokken team dat er samen de schouders onder zet;
  • een omgeving zoekt waarin je zelfstandig aan de slag kunt gaan maar niet bang bent om hulp te vragen of te schakelen met je collega’s waar nodig.


Aanbod

  • Een vast contract; wij werken op basis van vertrouwen!
  • Geld, toch niet onbelangrijk nietwaar? Met een salarisindicatie tussen de € 3.000 en €4.000 bruto euro per maand. Het aanbod zal worden gebaseerd op je ervaring en vaardigheden die passen bij de functie.
  • Goede pensioenregeling en 25 vakantiedagen, ook niet onbelangrijk.
  • De mogelijkheid om thuis te werken en een wifi-vergoeding van €50,-
  • Wat is het einde van de week zonder een vrij-mi-borreltje? Maar daarnaast grijpen wij graag de kans voor een bezoekje aan het plaatselijke café voor een mooi feestje of gezamenlijk voetbal kijken.


Sollicitatie

Ramon Van Rossen
0648152826
[email protected]