Introductie
Elke klant tevredenstellen met de juiste hulp voor zijn of haar vraag? Daar kom jij als Customer Support Professional graag je bed voor uit. Wij denken met je mee en zie jouw goede ideeën werkelijkheid worden. En waar je carrière eindigt? Dat heb je zelf in de hand. De doorgroeimogelijkheden zijn ongekend, doe je mee?
Organisatie
Wij zijn dé leider in de internationale markt voor zakelijke en financiële software. Begonnen in 1984 en nu actief in meer dan 100 landen. Wat ons kenmerkt? We combineren de energie van een startup met de voordelen van een multinational. Met als doel de creatie van de beste bedrijfssoftware met de innovatiefste softwareoplossingen. Daar maken meer dan 500.000 ondernemers en accountants dagelijks dankbaar gebruik van.
De afdeling staat dan ook bekend als hét kenniscentrum. Jij sluit je aan bij de ruim 150 eerstelijns collega’s van de supportafdeling van het team Customer Success. Zij staan bekend om hun service, kwaliteitsbewustzijn en hun goede samenwerking. Op dit moment werken de meeste collega’s vanuit huis en ondanks het werken op afstand voelt het nog steeds als een écht team. Hulp vragen als het moet en hulp aanbieden als het kan, dát zit in hun DNA. We kennen weinig vooraf uitgestippelde paden, waardoor je veel ruimte krijgt om je eigen weg te kiezen.
Functie
Elke dag zal jij de meest uiteenlopende oplossingen vinden voor supportkwesties van onze klanten. Dagelijks krijg je te maken met vragen en uitdagingen met betrekking tot onze software, uiteenlopend van het gebruik tot aan de techniek. Je achterhaalt de behoefte van de klant en met jouw servicegerichte instelling help je de klant. Op jou kunnen we bouwen zodra je als Customer Support Professional:
– Binnenkomende webvragen, chat- en telefoongesprekken beantwoordt.
– Vastlegt hoe je tot werkende oplossingen bent gekomen.
– Jouw verrassende ideeën deelt waarmee we serviceprocessen kunnen verbeteren.
– Onze klanten adviseert over nieuwe, innovatieve softwareoplossingen.
– Elke dag nieuwe dingen ontdekt.
Functie-eisen
Bij ons mag je jezelf zijn en we ontdekken graag waarin jij je onderscheidt. Voor de functie Customer Support Professional is het wel handig als je over een dosis logica beschikt. En liefst ook oplossingsgericht en onafhankelijk bent. Bovendien breng je mee:
– Een MBO+/ HBO werk- en -denkniveau.
– Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
– Luistervaardigheden waar zelfs een vink nog iets van kan leren.
– Je bent 20 tot 40 uur per week beschikbaar tijdens kantooruren.
Dit = onze sollicitatieprocedure
Zien we voldoende raakvlakken op basis van jouw CV en motivatie? Dan nodigen we je meteen uit voor een eerste kennismaking met onze Talent Acquisition Specialist.
Het tweede onderdeel is het maken van een online assessment.
Na het assessment volgt een tweede gesprek, waarna we je direct laten weten of wij jou een aanbieding doen!
Aanbod
Wij werken hard, maar daar staat wel iets tegenover. De balans tussen inspanning en ontspanning vinden we zeer belangrijk. Als Customer Support Professional kun je rekenen op een:
Organisatie die je de ruimte geeft om je ambities waar te maken. Door middel van training, coaching en masterclasses kan jij je op persoonlijk en professioneel vlak ontwikkelen;
– Gedreven en ambitieuze collega’s met oog voor elkaar en passie voor IT & techniek;
– Een virtuele fitnessruimte om alle energie en adrenaline een uitlaatklep te geven;
– Een koffiebar waarbij zelf een heerlijke kop koffie mag maken (of je laat het gewoon door een collega maken ;-))
– 3 CSR dagen, deze dagen kan jij in overleg besteden aan een goed doel naar eigen keuze.
– De salarisindicatie is tussen de €2.250 en €3.000,- bruto o.b.v. 40 uur exclusief vakantiegeld en een vaste 13e maand. Hierbij wordt gekeken naar de werkervaring die jij met jou meebrengt. Daarnaast heb je recht op 27 vakantiedagen, vakantietoeslag van 8%
– Een goede pensioenopbouw;
– Loyaliteitsdagen, bij ons bouw je per jaar één loyaliteitsdag op (dat wil zeggen dat je per volledig jaar in dienst één extra dag verlof ontvangt met een max van 5 extra dagen);
Dit = de baan die jij ambieert