Skip to main content
Bel direct met een van onze recruiters.
Volg ons op LinkedIn.

Introductie

De Customer Support Representative is het eerste aanspreekpunt voor alle klanten en partners en helpt klanten op een efficiënte en tijdige manier in overeenstemming met ons Service Level Agreement.


Organisatie

Onze partner maakt mensen productiever, mobieler, veiliger en minder afhankelijk van IT.

Zij maken werken makkelijker. De tools die je dagelijks gebruikt, zoals een telefoon en de applicaties op je computer, leveren zij vanuit één handige portal, toegankelijk vanaf ieder willekeurig apparaat. Steeds meer organisaties zien het belang van een flexibele werkomgeving, waarin medewerkers productiever zijn en makkelijk kunnen samenwerken, ongeacht het tijdstip of hun locatie. Door onze partner kunnen medewerkers bijdragen aan het succes van hun organisatie, op een manier die aansluit bij hun levensstijl. Daarnaast wordt hun IT-omgeving veiliger, betrouwbaarder en veel eenvoudiger te beheren.


Functie

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Zelfstandig of in samenwerking met het CSR-team oplossen van problemen
  • Communiceren van eventuele updates of vragen aan onze klanten op een professionelemanier
  • Bieden van klantgerichte ondersteuning via de telefoon, email, ons portal en ons internticketsysteem
  • Registratie van alle interactie met de klant
  • Promoten van onze selfserviceportals en het geven van instructies aan klanten
  • Mee draaien in het on-call rooster

Functie-eisen

Onze partner haar nieuwe collega:

  • Is klantgericht en enthousiast en weet dat over te brengen bij onze klant
  • Heeft affiniteit met onze dienstverlening en heeft technisch inzicht
  • Heeft bij voorkeur ervaring in een gehoste telefonie service omgeving
  • Heeft uiteraard sterke schriftelijke en mondeling communicatieve vaardigheden, zowelin het Nederlands als in het Engels
  • Heeft geen 9-tot-5 mentaliteit en heeft geen problemen met werken in een oproeprooster

Aanbod

Jou wordt geboden:

  • Een vaste baan, beginnend met een contract voor een tijdelijke periode
  • Een enthousiast Customer Support Team
  • Een uitdagende baan voor 40 uur per week
  • Opleidings- en trainingsmogelijkheden
  • Een informele, dynamische, inspirerende en professionele werkomgeving
  • Werken bij een internationaal bedrijf
  • Reiskostenvergoeding
  • Mobiele onkostenvergoeding van € 45,00 per maand netto
  • Laptop in bruikleen

Sollicitatie

Adryan Bikker | 06 – 18613186 | [email protected]