Introductie
Sinds 1984 vertrouwen honderdduizenden mkb’ers voor inzicht in hun cijfers op Exact. Dat doen ze omdat ze weten dat wij altijd werken met respect voor elkaar, het milieu en de gemeenschappen waarin wij actief zijn. We waren een van de eersten die het mkb hielp automatiseren en zijn nog altijd een voortrekker. We zijn er trots op dat onze oplossingen het verschil kunnen maken voor jouw bedrijf.
Functie
Dit is de baan die jij ambieert Elke dag zal jij de meest uiteenlopende oplossingen vinden voor supportkwesties van onze klanten. Dagelijks krijg je te maken met vragen en uitdagingen met betrekking tot onze software, uiteenlopend van het gebruik tot aan de techniek. Je achterhaalt de behoefte van de klant en met jouw servicegerichte instelling help je de klant. Op jou kunnen we bouwen zodra je als Customer Support Professional: • Binnenkomende webvragen, chat- en telefoongesprekken beantwoordt. • Vastlegt hoe je tot werkende oplossingen bent gekomen. • Jouw verrassende ideeën deelt waarmee we serviceprocessen kunnen verbeteren. • Onze klanten adviseert over nieuwe, innovatieve softwareoplossingen. • Elke dag nieuwe dingen ontdekt.
Functie-eisen
Dit is wat je meebrengt Bij ons mag je jezelf zijn en we ontdekken graag waarin jij je onderscheidt. Voor de functie Customer Support Professional is het wel handig als je over een dosis logica beschikt. En liefst ook oplossingsgericht en onafhankelijk bent. Bovendien breng je mee: • Een MBO+/ HBO werk- en -denkniveau. • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. • Luistervaardigheden waar zelfs een vink nog iets van kan leren. • Je bent 20 tot 40 uur per week beschikbaar tijdens kantooruren.
Aanbod
Dit is wat je krijgt Bij Exact werken we hard. En daar staat wel iets tegenover. De balans tussen inspanning en ontspanning vinden we zeer belangrijk. Als Customer Support Professional kun je rekenen op een:
- • Organisatie die je de ruimte geeft om je ambities waar te maken. Door middel van training, coaching en masterclasses kan jij je op persoonlijk en professioneel vlak ontwikkelen; • Gedreven en ambitieuze collega’s met oog voor elkaar en passie voor IT & techniek; • Een virtuele fitnessruimte om alle energie en adrenaline een uitlaatklep te geven; • Een koffiebar waarbij zelf een heerlijke kop koffie mag maken (of je laat het gewoon door een collega maken ;-)) • 3 CSR dagen, deze dagen kan jij in overleg besteden aan een goed doel naar eigen keuze. • De salarisindicatie is tussen de €2.250 en €4.000,- bruto o.b.v. 40 uur exclusief vakantiegeld en een vaste 13e maand. Hierbij wordt gekeken naar de werkervaring die jij met jou meebrengt. Daarnaast heb je recht op 27 vakantiedagen, vakantietoeslag van 8% en een goede pensioenopbouw; • Loyaliteitsdagen, bij Exact bouw je per jaar één loyaliteitsdag op (dat wil zeggen dat je per volledig jaar in dienst één extra dag verlof ontvangt met een max van 5 extra dagen);
Inlichtingen
Samira Ballouti 06- 84 15 28 25
Sollicitatie
Samira Ballouti 06-84 15 28 25