Skip to main content
Bel direct met een van onze recruiters.
Volg ons op LinkedIn.

  

Introductie

Ons steeds groeiende klantenbestand, bestaande uit nationale en internationale corporate, maritieme en overheidsorganisaties, is volop aan het reizen. Daarom zijn we op zoek naar een oplossingsgerichte Medewerker Customer Service Desk die met ons mee wil groeien.

Ben jij ijzersterk in het uitzoeken en oplossen van klachten en ook nog eens minimaal 3 dagen per week beschikbaar? Voeg je ook nog eens moeiteloos een Personal Touch toe aan je werk? Dan maken we graag kennis met je!

Werken in een open en nuchtere omgeving, met volop kansen om jezelf te ontwikkelen! Mét de mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken. Gezellig contact met collega’s en het plezier en succes ervaren van de zakelijke reisbranche: als parttime of fulltime Medewerker Customer Service Desk bij deze organisatie zit je er midden in.

Organisatie

Deze organisatie is een Nederlands zakenreisbureau met vier kantoren verspreid over het land. Wij zijn een open bedrijf met een eerlijke en duidelijke communicatie naar klanten en medewerkers. The Personal Touch is onze basis, transparantie en integriteit in onze werkwijze staan boven alles. Maatwerk in onze dienstverlening vormt de rode draad in onze organisatie, ook intern.

Door het grote aantal verschillende functies binnen ons bedrijf zijn er volop kansen om jezelf te ontwikkelen. Ons goede HR-beleid draagt bij aan een fijne werkplek. Een jaarlijks kerstfeest, een gezellige BBQ en af en toe een borrel, zorgen voor een informele sfeer. En wil je af en toe thuiswerken? Ook dat kan bij ons, omdat wij de werk-privé-balans belangrijk vinden.

Functie

De focus ligt in deze functie op de klachtenbehandeling waarbij je veel contact hebt met klanten, collega’s en leveranciers. Samen met het team bewaak je het gehele klachtentraject van begin tot eind. Alle stappen registreer je zorgvuldig en je houd contact met alle betrokkenen. Jij bent in staat om snel de kern van het probleem te achterhalen en je hebt overal een passend antwoord op. Hierdoor ben je een aanwinst voor je collega’s, omdat je procesverbeteringen signaleert, en voor onze klanten die klantvriendelijk worden geholpen.

Verder ben je gestructureerd, communicatief sterk in woord en schrift en oplossingsgericht.

Functie-eisen

  • Als je over de volgende kennis en kunde beschikt, past deze vacature perfect bij jou:
  • Afgeronde MBO opleiding, bijvoorbeeld in toeristische, administratieve of commerciële richting;
  • Minimaal 1 jaar ervaring met het behandelen van klachten;
  • Ervaring in de reisbranche is een pré;
  • Kennis van klantmanagement systemen;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Minimaal 3 dagen per week beschikbaar.

Aanbod

  • Een marktconform salaris;
  • 29 vakantiedagen;
  • Goede pensioenregeling;
  • Een moderne werkplek die onze open cultuur weerspiegelt;
  • Volledige reiskosten vergoeding voor het openbaar vervoer;
  • Een hecht team met gezellige collega’s

Inlichtingen

Memoona Khawaja | 06 38 94 56 44 | [email protected]

This site is registered on wpml.org as a development site.