Skip to main content
Bel direct met een van onze recruiters.
Volg ons op LinkedIn.

Introductie

Ben jij een enthousiaste, accurate, commercieel/administratief onderlegde, proactieve doorzetter en houd je ervan om service gericht bezig te zijn? Kan je daarbij ook nog de wensen en behoeften van de klant op het gebied van technologie en financiering omzetten naar de dienstverlening van de klant? Heb jij MBO werk -en denkniveau en affiniteit met Financiën? Dan ben jij de nieuwe collega die onze partner zoekt!



Organisatie

Wie zijn wij?

Onze partner is een organisatie die de digitale transformatie van bedrijven en instellingen optimaliseert. Zij versnellen de digitale transformatie, brengen mensen samen en maken organisaties slagvaardig en wendbaar. Deze partner ontwerpt, financiert en faciliteert de digitale transformaties van grote bedrijven en publieke organisaties. Met ruim 45 jaar ervaring zijn zij de enige marktspeler met een 360° scope op het gebied van financiering, de distributie van digitale technologie en alle bijbehorende services. Bij onze partner werken ruim 9.000 medewerkers verdeeld over 18 landen.

Bij onze parnter in Nederland zijn ruim 230 professionals actief in verschillende, elkaar ondersteunende, activiteiten. Zij zijn gevestigd op drie verschillende locaties in de Randstad. Met een unieke combinatie van technologische en financiële expertise vergroten zij de beleving, wendbaarheid en het succes van organisaties. Hun werkwijze is persoonlijk, concreet en zij zetten altijd een stap extra. Onze partner is moedig, oprecht en anticiperend en deze kernwaarden zijn de rode draad in al hun samenwerkingen.


Functie

Wat ga je doen?

Jij bent de spil tussen de klant en de organisatie, denkt in oplossingen en houdt rekening met de belangen van beide partijen. Je werkt secuur en procesmatig. Met jouw uitstekende communicatie skills ben je in staat om zowel interne als externe vragen helder en volledig te beantwoorden. Je neemt initiatief en vraagt om hulp wanneer jij dit nodig hebt. Je krijgt vrijheid in werken, daarbij wordt er uiteraard jouw eigen verantwoordelijkheid verwacht.

Jouw verantwoordelijkheden bestaan onder meer uit;

  • Het klantgericht telefonisch te woord staan van onze klanten en prospecten
  • Het administratief beheren van jouw eigen klantenportefeuille;
  • Het onderhouden van contact met de verschillende leveranciers en het verwerken van de
  • verschillende leveranciersfacturen in een ons eigen online klantportaal;
  • Het samen met de sales verantwoordelijke managen van onze klanten;
  • En het samen met de sales verantwoordelijke klanten bezoeken

Een gemiddelde werkdag als Sales Support Medewerker:

  • Postverwerking
  • Leveranciersfacturen aanbieden en verwerken in de klantportal
  • Contracten opmaken
  • Contracten uitsturen, aanbieden en zorgen dat ze juist getekend weer terugkomen
  • Contracten intern verwerken
  • Mails en telefonische vragen beantwoorden

Functie-eisen

Wie ben jij?

Jij bent een enthousiaste doener die een commerciële opleiding op MBO niveau heeft afgerond. Je hebt affiniteit met AV & IT technologie. Je vindt het leuk om te bellen, doet graag aan acquisitie en bent klantgericht. Daarnaast ben je flexibel, leergierig, gedreven en werk je graag in een team, maar ook zelfstandig werken gaat je goed af. Je hebt ervaring met Microsoft Office en je bent in het bezit van een geldig rijbewijs. Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal is een must.


Aanbod

Wat bieden wij jou?

Je krijgt de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen. Je gaat met een groep gedreven collega’s werken, die al geruime tijd in het vak zitten en waarvan jij veel kan leren. Je krijgt de ruimte om jezelf te zijn en de tijd om jezelf verder te ontplooien. Samen ontdekken we waar jouw talenten liggen en hoe je die het beste kan inzetten.

Een veelzijdige baan binnen met toekomstperspectief is op zich al een mooie beloning, maar daarnaast bieden we jou ook het volgende aan;

  • Een aantrekkelijk salaris (afhankelijk van je ervaring, op basis van 40 uur),
  • Alle apparatuur die je nodig hebt om je werk flexibel en vanaf verschillende locaties te kunnen doen, zoals een laptop, mobiele telefoon,
  • De flexibiliteit om – in goed overleg – deels vanuit huis of andere remote locatie te werken,
  • Een goede pensioenregeling op basis van beschikbare premie en de mogelijkheid om deel te nemen aan de collectieve zorgverzekering,
  • Reiskostenvergoeding,
  • Onbeperkt toegang tot online trainingen via GoodHabitz
  • Bedrijfsfitness
  • 26 vakantiedagen en extra dienstjaardagen/gezondheidsdagen (oplopend tot maximaal 8 dagen) bij een fulltime dienstverband
  • En natuurlijk ontzettend leuke collega’s!

Sollicitatie

Adryan Bikker | 06 – 18613186 | [email protected]