Introductie
Wij helpen onze klanten in hun digitale race om bij te blijven. We helpen hen met moderne en innovatieve IT-technologieën op het gebied van networking, Infrastructure as a Service (IaaS), productiviteitsoplossingen en cybersecurityoplossingen.
Als Service Engineer ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, wanneer zij vragen en/of problemen hebben op het gebied van onze moderne productiviteitsoplossingen. Je zorgt ervoor dat klanten weer snel up-and-running zijn en levert daarmee een onmisbare bijdrage aan de positieve klantervaring van onze klanten.
Organisatie
Als Service Engineer ben je onderdeel van de practice ‘Productivity’, één van de gespecialiseerde productteams. Samen met jouw collega engineers ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en beheren van moderne productiviteitsoplossingen. Jullie werken als zelfsturend team en worden hierin begeleid door een Architect Owner (op technisch vlak) en een Practice Owner (op procesmatig vlak).
Werken bij ons betekent onderdeel worden van de familie, die zich kenmerkt door de informele, open, dynamische cultuur met enthousiaste en gepassioneerde collega’s. Je wordt aangemoedigd om je verantwoordelijkheid te nemen en er is veel ruimte voor je eigen inbreng.
Met meer dan 25 jaar IT-ervaring in Nederland en meer dan 400 public cloud klanten wereldwijd word je tevens onderdeel van een internationaal gerenommeerde en gerespecteerde organisatie, die geauditeerde Managed Service Provider-certificeringen heeft voor álle grote public cloud-leveranciers (AWS, Azure, Google Cloud Platform én VMWare). We zijn hiermee één van de slechts vijf organisaties wereldwijd die aan al deze certificeringen voldoen!
Functie
Als Service Engineer ben je verantwoordelijk voor het bieden van eerstelijns ondersteuning aan onze klanten op het gebied van moderne productiviteitsoplossingen. Je analyseert en identificeert technische problemen bij onze klanten, die je in eerste instantie zelf probeert op te lossen. Als dat niet lukt, kun je de hulp inschakelen van jouw collega’s, met wie je een zelfsturend team vormt.
Omdat je komt te werken in een gespecialiseerd team, ontwikkel je jezelf tot specialist op het gebied van moderne productiviteitsoplossingen (Microsoft 365, Worksmart 365 en Azure). Hierdoor ben je in staat technische problemen snel en effectief op te lossen, maar weet je ook trends en terugkerende problemen snel te identificeren. Door proactief jouw bevindingen in je team te delen, draag je bij aan het continu verbeteren van onze dienstverlening.
Hiervoor is een duidelijke registratie noodzakelijk. Jij zorgt voor deze registratie door alle binnenkomende tickets te registeren in ons ticketsysteem ServiceNow. Uiteraard zorg je er hierbij ook voor dat ook onze klanten altijd op de hoogte zijn van de status van hun ticket, door de voortgang regelmatig af te stemmen.
Naast het adequaat reageren op problemen, heb je als Service Engineer ook een proactieve rol. Zo train en ondersteun je eindgebruikers bij het gebruik van onze moderne productiviteitsoplossingen, bijvoorbeeld door het opstellen van documenten en handleidingen.
Functie-eisen
Een functie met veel klantcontact vraagt natuurlijk om goede communicatieve vaardigheden. Zo verwachten we dat je een goede beheersing hebt van de Nederlandse taal en daarnaast beschikt over een klantgerichte instelling. Je vindt het leuk om problemen tot op de bodem uit te zoeken en haalt voldoening uit het helpen van anderen.
Daarnaast heb je kennis van moderne productiviteits- en werkplekoplossingen (waaronder Microsoft 365, Workspace 365, Azure Virtual Deskop, back-upoplossingen en usermanagement). Je vindt het leuk om hierin bij te blijven en weet klanten en collega’s hierin mee te nemen.
Ten slotte vind jij het geen probleem om deel te nemen in onze 24/7-bereikbaarheidsdienst, zodat we onze klanten ook buiten kantoortijden ondersteuning kunnen bieden.
Kortom, je bent onze ideale kandidaat als:
- Je beschikt over een mbo niveau 4-diploma op het gebied van IT;
- Je beschikt over een sterk analytisch inzicht en het leuk vindt om je te verdiepen in moderne productiviteits- en werkplekoplossingen;
- Je flexibel bent ten aanzien van onze 24/7-diensten;
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands
Aanbod
Uiteraard zorgen we voor alle basisvereisten die je als Service Engineer nodig hebt om succesvol te zijn in jouw rol. Zo krijg je standaard een laptop en telefoon. Verder bieden we talloze mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Of dat nou op technisch vlak is, of als je jouw communicatieve skills verder wil verbeteren: samen kijken we naar wat jij nodig hebt om te excelleren als Service Engineer.
Daarnaast bieden wij:
- Een aantrekkelijk basissalaris, afgestemd op jouw kennis en ervaring;
- Flexibele werktijden en de mogelijkheid om hybride te werken;
- Voor de dagen dat je op kantoor werkt: werken in een modern kantoorpand, dat goed bereikbaar is via de A2/N2 én gratis beschikking over koffie, thee, water, soep en fruit en een reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer;
- Voor de dagen dat je thuiswerkt: een netto thuiswerkvergoeding van €2,15 per dag;
- 27 verlofdagen op jaarbasis (op basis van een fulltime dienstverband);
- De mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve ziektekostenverzekering;
- Een maandelijkse netto bijdrage voor een aanvullende zorgverzekering;
- Een gezellige tweewekelijkse woensdagmiddagborrel.
Sollicitatie
Ramon Van Rossen
[email protected]
0648152826