Skip to main content
Bel direct met een van onze recruiters.
Volg ons op LinkedIn.

Introductie

Als Service Manager Sourcing ben je een gedreven en proactieve professional met Service Management ervaring die je inzet om onze sourcing klanten optimaal van dienst te zijn. 

De Service Manager opereert op operationeel en tactisch niveau en is verantwoordelijk voor de borging van de Managed Services en/of Sourcings- diensten voor de sourcing klanten met name de klant Schiphol Telematics. De Service Manager bewaakt en borgt de kwaliteit van de diensten en de ITSM-processen, coördineert de activiteiten ten behoeve van de betreffende dienstverlening, waarbij klantgerichtheid en een proactieve houding centraal staan.

De Service Manager is medeverantwoordelijk voor het in kaart brengen van veranderende behoeftes, doelstellingen en uitdagingen van de klant en laat deze vastleggen in de service overeenkomst middels een service level agreement. De Service Manager is een belangrijk aanspreekpunt voor de klant en de interne organisatie en onderhoudt klantcontacten op operationeel en tactisch niveau. De Service Manager coördineert en is het centrale aanspreekpunt bij het oplossen van incidenten met een hoge impact voor klanten. 

De Service Manager werkt zowel zelfstandig als in teamverband en heeft een positieve, servicegerichte instelling en je draagt dat uit naar je collega’s en klanten waar je mee werkt. Je herkent jezelf in onze kernwaarden; kwaliteit, teamwork, innovatief, vertrouwen en duurzaam.

De Service Manager maakt deel uit van de afdeling Managed Services. Het betreft een servicegerichte en uitvoerende functie. Je werkt voornamelijk voor de klant Schiphol Telematics en je hebt zodoende twee standplaatsen, Gouda en Schiphol. Je rapporteert aan de Manager Customer Operations.


Organisatie

De Service Manager werkt in het Service Delivery team van Managed Services. Binnen Managed Services verlenen we service, support en operationele bewaking aan onze ‘managed’ en ‘unmanaged’ klanten en werken we volgens de richtlijnen van de volgende ITSM processen;

  • Incident management
  • Change management
  • Lifecycle management
  • Problem management
  • Project management


Functie

  • Bouwen aan duurzame klantrelaties en het proactief onderhouden van de relatie tussen de interne organisatie en de klant;
  • Significante bijdrage leveren aan (verhogen van) klanttevredenheid;
  • Ondersteuning leveren bij opstellen van offertes van BSU gerelateerde projecten;
  • Assisteren bij het opstellen van KPI rapportages met betrekking tot de performance en inzetbaarheid van de diensten zoals vastgelegd in contracten en rapporteert daarmee aan de klant en de interne organistatie;
  • Zorgdragen voor een volledige en gestructureerde verslaglegging voor klantmeetings, incident-, en changerapportages, voortgangs- en escalatieoverleg;
  • Het voorzitten van verschillende operationele (voortgangs-) overleggen met de klant Schiphol Telematics;
  • Het operationeel bewaken van contractuele afspraken met de verschillende klant- en sourcingscontracten, de SLA’s en DAP’s;
  • Afstemming en aanpassing van operationele afspraken en/of de processen voor Service Improvement en deze voorleggen aan de Service Delivery Manager;
  • Inventariseren van behoeftes ten aanzien van de dienstverlening, het bespreken van operationele verbeterpunten, en het intern laten vastleggen van deze dienstverlening binnen de SLA;
  • Zorgdragen dat het overeengekomen IT service niveau wordt nagekomen of verbeterd;
  • Initiëren en uitwerken van voorstellen ter verbetering van de dienstverlening naar de klant;
  • Actieve bijdrage leveren aan de operationele inrichting en borging van onze dienstverlening;
  • Het bieden van sturing en coördinatie van escalaties en incidenten met hoge impact op de klantorganisatie;

Functie-eisen

  • HBO/Academisch werk- en denkniveau. Minimaal afgeronde HBO opleiding.
  • Ervaring met IT Service Management en Project Management in een Managed Services (Infra, Cloud en/of Security) omgeving.
  • Ervaring met commerciële dienstverlening en het participeren in het opzetten, ontwikkelen en borgen van managed servicetrajecten en/of sourcingtrajecten.
  • Je bent gecertificeerd in ITILv3 en PRINCE2 practitioner en/of IPMA-C
  • Je hebt een professionele en een service- en klantgerichte houding. Je krijgt energie van samenwerken met en voor onze klanten en weet commerciële kansen te spotten wanneer die zich voordoen;
  • Je bent betrokken, oplossingsgericht en je kunt zelfstandig en in teamverband werken;
  • Je bent communicatief sterk en beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift


Aanbod

  • Een boeiende en afwisselende functie in een inspirerende en gezellige werkomgeving;
  • Een enthousiast team van collega’s (ook vanuit de andere landen waar wij actief zijn) met veel kennis en ervaring;
  • Thuiswerkregeling bestaande uit een mooie regeling die voorziet in meubilair en ICT toebehoren voor de thuiswerkplek als ook een vergoeding van gemaakte kosten in verband met het thuiswerken;
  • Mobiliteitsregeling waarbij er een keuze is voor een leaseauto of een car allowance;
  • Persoonlijke ontwikkeling door onze in- en externe opleidingsmogelijkheden;
  • Lunchvoorzieningen op de zaak;
  • Gratis fitness op de zaak;
  • Sportieve en sociale evenementen samen met je collega’s;
  • Een stabiele werkomgeving, een goed salarispakket en uitstekende arbeidsvoorwaarden.


Sollicitatie

Ramon van Rossen
Telefoon: 0648152826
E-mail: [email protected]

This site is registered on wpml.org as a development site.