Skip to main content
Bel direct met een van onze recruiters.
Volg ons op LinkedIn.

  

Organisatie

Belofte 1:

Werk op hoog niveau aan professionele dienstverlening

Wij zijn gepassioneerd over de mogelijkheden van ICT. Door onze innovatiedrang zijn we altijd bezig met de volgende stap. Hoe kunnen we nog meer impact maken? Om langdurige klantrelaties op te bouwen, zorgen we ervoor dat onze dienstverlening altijd in ontwikkeling is. Dat merk je aan de ambitieuze werkomgeving waarin we op hoog niveau werken.

Belofte 2:

Voel je thuis in een stabiele familiecultuur

Ons regionale karakter typeert de bedrijfscultuur: nuchter, stabiel en laagdrempelig. We helpen elkaar. We kennen elkaar goed. En we tonen vanuit oprechte betrokkenheid interesse in je, ook als er privé iets speelt. Die warme sfeer is voelbaar op onze gezellige uitjes en zorgt ervoor dat medewerkers ons als hun tweede thuis zien.

Belofte 3:

Blijf je ontwikkelen voor een kansrijke carrière

We spreken graag over wat jouw drijfveren zijn. Waar wil je naartoe? We denken met je mee en faciliteren hierin. Zo organiseren we schoolsessies, techavonden en innovatieve vakgroepen. Er zijn ook andere carrièremogelijkheden, bijvoorbeeld wanneer je je wilt bewegen binnen onze brede dienstverlening. Welke kennis, uitdaging of groeikans je ook zoekt: wij bieden je de ruimte voor ontwikkeling


Functie

Als ICT engineer vind jij een oplossing voor elk ICT-probleem. Deze komen bij jou terecht na een eerste uitvraag door je collega’s van het Klant Contact Centrum (1elijns). Als lid van één van onze klantteams, bestaande uit ca. 5 collega engineers, heb je altijd een oplossing. Want, kom je er zelf niet uit? Dan helpen je collega’s je, zodat je continu en elke dag blijft leren.

Vanaf ons Service- en Beheercentrum help je onze relaties bij serveruitdagingen, Microsoft 365 meldingen, security issues, en ga zo maar door. Heel divers, en dat ook nog eens voor veel verschillende type bedrijven.

Soms is het net even makkelijker om naar de relatie toe te rijden, dan pak je één van onze poolauto’s en ga je op locatie. Misschien vind je dat wel zo leuk dat je wilt doorgroeien naar een buitendienstfunctie. Of bijt je je liever vast in de grootste technische uitdagingen die je remote oplost? Alles is mogelijk!


Functie-eisen

  • Je kunt makkelijk schakelen tussen verschillende ICT-omgevingen van onze relaties
  • Je hebt basiskennis ITIL (incident, problem, changemanagement)
  • Je bent stressbestendig
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent klantgericht en communicatief sterk
  • Je hebt 2 tot 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding richting ICT of een afgeronde mbo4-opleiding met de wens om in de toekomst een hbo-opleiding (2 of 4 jaar) te starten
  • Je hebt ervaring met Microsoft aangevuld met Cisco, Citrix en VMware


Aanbod

We bieden jou een omgeving waarin je voornamelijk samenwerkt met relaties binnen het mkb. Dat betekent dat je te maken hebt met verschillende mensen vanuit uiteenlopende disciplines en branches, wat je werk heel leuk, afwisselend en uitdagend maakt.

Jouw persoonlijke ontwikkeling staat bij ons hoog in het vaandel, zowel vakinhoudelijk als op het gebied van persoonlijke vaardigheden. Je komt terecht in een werkomgeving met een open cultuur waarin een goede teamgeest van groot belang is.

  • Een 38-urige werkweek met één vrije dag per twee weken (of een halve vrije dag per week)
  • 25 vakantiedagen
  • Reiskostenvergoeding (€0,19 per kilometer) als je reist met eigen vervoer
  • Collectiviteitsvoordeel zorgverzekering (VGZ)
  • Superleuke activiteiten met collega’s en hun partners/gezinnen
  • Vergoeding van relevante cursussen en studies

Inlichtingen

Ramon Van Rossen
E-mail: [email protected]
Telefoon: 0648152826

This site is registered on wpml.org as a development site.