Skip to main content

  

Introductie

Wij zijn een ambitieus bedrijf met veel MKB-klanten die steeds diverser worden. We zijn op zoek naar een Support Engineer die ons engineeringteam kan versterken en geen drempelvrees heeft. Ben jij iemand die graag ICT-problemen oplost en klanten helpt? Dan ben jij misschien wel de persoon die met ons kan meegroeien.


Organisatie

Samen met je collega’s van het supportteam werk je aan incidenten en wijzigingen. Daarnaast bied je telefonische ondersteuning om onze klanten de beste service te bieden.

Als supportdeskmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en handel je incidenten, wijzigingen en andere verzoeken af, waarbij je deze informatie in ons supportsysteem verwerkt. Je bent het eerste aanspreekpunt voor meer dan 100 verschillende klanten, dus je moet kunnen schakelen tussen verschillende klantomgevingen. Klantvriendelijkheid, klanttevredenheid en klantgerichtheid staan hoog in het vaandel van onze support engineers.


Functie

Als Support Engineer is elke werkdag anders. Niet alleen omdat de functie-inhoud zo afwisselend is, maar ook omdat de omgevingen en klanten die ondersteuning vragen variëren. Je werkt vanuit ons kantoor in Zoetermeer en ondersteunt onze Systems Engineers (2e lijn) op locatie en op afstand. Je verricht voornamelijk remote beheertaken op de ICT-omgevingen van onze klanten. Ondanks deze diversiteit is je primaire doel altijd hetzelfde: het creëren van een stabiele technische infrastructuur bij de MKB-bedrijven die bij ons zijn aangesloten. Samen met je collega’s zorg je (in een dagelijkse bezetting van 8:00 uur tot 17:30) ervoor dat de klanten van SoftTech Automatisering probleemloos kunnen werken.

Je biedt ondersteuning op onder andere servers, werkstations, verbindingen, VoIP en randapparatuur. Je werkt onder meer met Windows werkstations, Windows Servers, Exchange, SQL, IIS, Office en verschillende standaard kantoorapplicaties.


Functie-eisen

Je excelleert in je werk en presenteert dit op een begrijpelijke manier aan onze klanten. Je communicatieve vaardigheden zijn sterk ontwikkeld en je kunt goed overweg met onze doelgroep. Verder beschik je over:

  • Een afgeronde MBO ICT opleiding, niveau 3 of 4
  • 0 – 3 jaar werkervaring in een ICT gerelateerde omgeving
  • Werkervaring als junior supportdesk medewerker
  • Ervaring met diverse Windows desktops en laptops, Windows servers, Microsoft Exchange, Microsoft softwarepakketten, back-up systemen, MacOS (pré)
  • Goede communicatieve vaardigheden en ervaring met telefonisch support
  • Een scherp analytische blik en vindingrijk vermogen
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Je woont in de omgeving van Zoetermeer (maximaal 15 km)


Sollicitatie

Ramon Van Rossen
0648152826 / 085-0717753
[email protected]