Skip to main content

  

Introductie

Ben jij de Servicecontract Manager die Wij zoeken! Lees dan snel verder en beoordeel of wij de organisatie zijn die bij jou past!

Organisatie

Wij geloven dat de sleutel tot succes niet alleen ligt in wat we bereiken, maar vooral in wie we worden onderweg. Bij ons staat elke medewerker centraal, en we koesteren een omgeving die stimuleert, inspireert en de individuele groei bevordert. Bij ons wordt elke uitdaging gezien als een kans om te leren en te evolueren. Ons toegewijde team van professionals staat klaar om je te begeleiden op je reis naar succes. Of het nu gaat om trainingen, mentorprogramma’s of innovatieve projecten, wij investeren in jouw potentieel. Bij ons ontdek je niet alleen nieuwe vaardigheden, maar ook een gemeenschap die gelooft in het ontsluiten van het volledige potentieel van elk individu. Kies voor onsj als je op zoek bent naar een dynamische omgeving waar jouw persoonlijke ontwikkeling niet alleen wordt gestimuleerd maar ook wordt gevierd. Hier gaan we samen verder, groeien we samen en vieren we de successen van elke individuele reis. Ontdek de kracht van persoonlijke ontwikkeling bij ons.

Functie

Als Servicecontract Manager maak je deel uit van de (Sales) afdeling Contract Management. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en beheren van onze Service Level Agreements (SLA’s). Je ondersteunt de Manager Service Contracts op een efficiënte en effectieve manier. Je stelt offertes op, werkt contracten uit, bewaakt de gemaakte afspraken en communiceert helder met onze accountmanagers en klanten. Daarnaast zorg je ervoor dat de specifieke afspraken uit de contracten worden geborgd, zodat de juiste tarieven nauwkeurig worden gefactureerd.

 

In de rol van Servicecontract Manager ben je verantwoordelijk voor het opstellen, controleren en bewaken van contractovereenkomsten. Je vult calculatiebestanden in voor projectoffertes, brengt verlengingsoffertes uit en verwerkt de data in het ERP-systeem na opdrachtverstrekking. Daarnaast behandel je aanbestedingsvraagstukken en zorg je voor de opvolging na gunning om afspraken te borgen en budgetten te beheren. Je analyseert vendor partner programma’s en adviseert over de inkoop van back-to-back support. Verder controleer je de juiste verwerking van financiële contractgegevens, zoals orderboeking, facturatie en betaling. Je beantwoordt vragen van klanten en accountmanagers, vraagt supportoffertes aan bij fabrikanten en distributeurs, bewaakt deze en zorgt voor correcte verwerking. Tot slot monitor je de einddata van softwareabonnementen en bied je tijdig nieuwe termijnen aan.

Functie-eisen

• HBO/MBO+ werk- en denkniveau; • Sterk analytisch vermogen; • Relevante werkervaring; • Zelfstandig en proactief; • Affiniteit met ICT-infrastructuur, Cloudoplossingen en Security-systemen; • Ervaring met MS-systemen zoals BC, CRM, Word en Excel; • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Aanbod

• Een boeiende en gevarieerde functie in een inspirerende en prettige werkomgeving; • Een enthousiast team van collega’s, inclusief internationale collega’s van ons in andere landen; • Thuiswerkregeling met ondersteuning voor een comfortabele thuiswerkplek inclusief meubilair en ICT-voorzieningen, evenals een vergoeding voor thuiswerk gerelateerde kosten; • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling via interne en externe opleidingen; • Lunchvoorzieningen op kantoor; • Gratis toegang tot de fitnessfaciliteiten op kantoor; • Sportieve en sociale evenementen met collega’s; • Een stabiele werkomgeving, een competitief salarispakket en uitstekende arbeidsvoorwaarden.

Inlichtingen

Edson Delgado

Sollicitatie

Edson Delgado

2174 2172 2177 2168 2164 2160 2155