Introductie
Wil jij beginnen aan een uitdagende carrière in de wereld van customer support bij een dynamisch softwarebedrijf? Dan is de rol van Customer Support Professional precies wat je zoekt!
Organisatie
100 landen. 550.000 klanten. 1.850 collega’s in Nederland, België, China en Maleisië. Je kunt wel zeggen dat we van ons softwarebedrijf een groot succes hebben gemaakt. Toch voelt het werken bij ons als een start-up. Er is altijd iets nieuws om te ontdekken, een grotere stap om te maken en een betere oplossing te creëren.
Als werkgever zijn we bewust van onze maatschappelijke verantwoordelijkheid. Daarom mogen alle werknemers 3 dagen per jaar betaald vrijwilligerswerk uitvoeren. En doneer je geld aan een goed doel? Dan legt ons bedrijf daar een bedrag bovenop.
Functie
Als Customer Support Professional ben jij onze held wanneer het aankomt op klanttevredenheid! Sta je te popelen om klanten te helpen met vragen over een nieuw product of wanneer ze een uitdaging tegenkomen met onze software? Dan ben jij degene die razendsnel antwoorden biedt en oplossingen uit de hoge hoed tovert.
Geen boekhoudkundige kennis? Geen probleem! We bieden jou een speciale training ‘Basiskennis Boekhouding’ aan, zodat je helemaal klaargestoomd wordt. Met jouw inzet en enthousiasme ontdekken we samen hoe we onze klanten nóg beter kunnen ondersteunen.
Jouw taken zij net zo divers als boeiend:
- Je bent de expert die e-mails, chatberichten en telefoongesprekken beantwoordt.
- Bij elke issue die een klant meldt, schakel jij in de hoogste versnelling om de beste oplossing te vinden.
- Je deelt jouw kennis en adviseert klanten over onze nieuwste en meest innovatieve softwareoplossingen.
- En alsof dat nog niet genoeg is, breng je de verwachtingen van klanten over naar andere teams, zodat we continu kunnen blijven verbeteren.
Functie-eisen
Als onze nieuwe Customer Support Professional verwachten we niet alleen een helpende hand, maar ook een sprankelende persoonlijkheid! Met jouw enthousiasme en positieve instelling zorg je ervoor dat onze klanten een service-ervaring van topklasse beleven.
Daarnaast:
- Vloeiend in Nederlands en Engels, en als je Duits of Frans spreekt, is dat een geweldige bonus!
- Proactiviteit zit in je DNA.
- Je weet om te gaan met werkdruk als geen ander.
- Je beschikt over een afgeronde HBO/WO- opleiding of een MBO4-diploma met minstens 2 jaar relevante werkervaring als service desk medewerker, IT specialist of customer service medewerker.
Aanbod
- Een bruto maandsalaris tussen de €2.450 en €2.700 bij een werkweek van 40 uur.
- Een contract voor 24 tot 40 uur per week, waarbij je minimaal 50% op kantoor werkt.
- Een 13e maand, reiskostenvergoeding of thuiswerkvergoeding en 8% vakantietoeslag.
- Pensioenopbouw.
- Een vergoeding van €787 om jouw thuiswerkplek in te richten.
- 27 vakantiedagen
- 3 betaalde dagen die je aan vrijwilligerswerk mag bestede.
- De mogelijkheid om je talenten verder te ontwikkelen via trainingen.
- Leuke (sport)evenementen, teamuitjes, feestjes en gezellige vrijdagmiddagborrels.
- Dagelijkse toegang tot onze sportschool in Delft
Inlichtingen
Dana Heesbeen 06-18613186
Sollicitatie
Dana Heesbeen 06-18613186