Introductie
Werk jij graag mee aan de verdere professionalisering van de Service Delivery Manager rol in een platte organisatiestructuur? Ben jij iemand die graag de samenwerking op zoekt met klanten zowel je collega’s? En neem jij echt de verantwoordelijkheid wanneer je klant een probleem heeft? Dan is de rol van Service Delivery Manager bij onze opdrachtgever wat voor jou! Lees verder!
Organisatie
Onze opdrachtgever streeft ernaar dat iedereen altijd en overal moeiteloos en veilig kan werken. Hun doel is klanten volledig te ontzorgen in hun kantoorautomatisering door middel van één krachtig enterprise netwerk waarop al hun klanten worden aangesloten. Bij onze partner wordt ICT beschouwd als een basisbehoefte, net zoals water uit de kraan. Het moet altijd beschikbaar, van topkwaliteit en uiterst veilig zijn. Met passie en toewijding staat onze partner klaar om de ICT-ervaring van hun klanten naar nieuwe hoogten te tillen!
Functie
Jij bent verantwoordelijk voor het succesvol implementeren en gebruiken van de diensten van onze opdrachtgever bij de klanten, en voor het handhaven van de overeengekomen voorwaarden. Dit omvat alle communicatie met klanten en ondersteuning van dagelijkse activiteiten.
Of het nu gaat om het controleren van de prestaties van hun ICT-systemen, het afhandelen van urgente incidenten, of het uitleggen van hun XLA en SLA-rapporten, jij staat klaar om hen te helpen. Tijdens het inwerken van nieuwe klanten werk je samen met de accountmanager om de beheerovereenkomsten vast te leggen in contracten.
- Jouw sterke punten liggen in klantcommunicatie, het managen van verwachtingen, en het ondersteunen bij prioriteiten, afspraken en vragen.
- Je zorgt voor inzicht in de omgeving van de klant en het beheer ervan, en deelt deze gegevens regelmatig met de klant.
- Klanttevredenheid staat voorop, maar je bent ook proactief in het identificeren van kansen en het bespreken ervan met de klant en accountmanager.
- Je houdt controle over de klanten, interne processen van onze opdrachtgever en grijpt in bij problemen of nieuwe kansen door met collega’s te overleggen over de status van klantgerelateerde zaken die onder jouw verantwoordelijkheid vallen.
- Doordat je regelmatig contact hebt met klanten, zijn ze gemakkelijk te bereiken en voelen ze zich vrij om vragen te stellen. Bij escalaties ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klant, en je bent verantwoordelijk voor het opstellen van contractdocumenten en het waarborgen van de gemaakte afspraken.
Functie-eisen
- Je hebt een sterk gevoel voor relatiemanagement en bent sensitief voor de belangen van organisatie en klant.
- Jouw focus is hoe je de klant meer tevreden en verbonden kunt maken.
- Je hebt minimaal 10 jaar werkervaring als Service delivery manager bij een Managed Service Provider.
- Je bent ITIL gecertificeerd of bereid deze te behalen.
- Je hebt een hoog verantwoordelijkheidsgevoel en jouw communicatieve vaardigheden zet je in om onze klanten zo goed mogelijk te helpen en begrijpen.
- Jouw integriteit en betrouwbaarheid zorgen ervoor dat je makkelijk aan relaties kan bouwen met onze klanten.
- Je beschikt over een dosis overtuigingskracht, proactieve houding en sterk organiserend vermogen.
Aanbod
- Salaris: €6.000 – €7.000 bruto o.b.v. 40 uur
- Pensioenregeling met een eigen inbreng van 5%
- 25 vakantiedagen
- 8% vakantiegeld
- Hybride werk zelf indelen hoeveel dagen met daarbij een goede thuiswerkplek
- Auto v/d zaak met een leasebudget van €910 (EV of Hybrid)
- Telefoon v/d zaak
- Veel ruimte voor eigen inbreng binnen de organisatie!
- Genoeg ontwikkelingsmogelijkheden!
- Bedrijfsactiviteiten om met het team te kunnen ontspannen. Denk aan uiteten, skiën, voetbal, Zandvoort etc.
Inlichtingen
Heb jij vragen of denk jij geschikt te zijn voor deze rol? Bel of mail mij via de onderstaande gegevens!
Dana Heesbeen
Tel: 0618613186
Mail: [email protected]