Skip to main content

  

Introductie

 

Ben jij degene die graag de helpende hand biedt bij het oplossen van IT-problemen? Werk je graag met de nieuwste technologieën en zoek je een uitdagende werkomgeving waarin je jouw supportvaardigheden verder kunt ontwikkelen? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Voor onze vestigingen in Amersfoort en Zwolle zoeken wij een Support Engineer die enthousiast is om in een stimulerende omgeving te werken en zijn of haar support skills naar een hoger niveau wil tillen.

 

Organisatie

 

Als organisatie fungeren wij als de schakel tussen de online werkplek en alle aspecten van de ICT-omgeving. Met ongeveer 250 collega’s verspreid over het hele land, werken we hard en met plezier om klanten slimmer, beter en zorgelozer te laten werken met IT-oplossingen. Bij ons liggen er talloze mogelijkheden om je verder te ontwikkelen, met de juiste drive, passie voor je vak en een positieve instelling. Sluit je aan bij ons team en ontdek de mogelijkheden die jouw toekomst te bieden heeft!

 

 

Functie

 

Als servicedeskmedewerker ben jij verantwoordelijk voor het zo goed mogelijk oplossen van incidenten en uitvoeren van service requests van onze klanten. Je neemt telefoongesprekken aan, registreert tickets, houdt documentatie up-to-date en helpt klanten zo goed en snel mogelijk. Dit doe je niet alleen; je werkt samen in een team van gedreven Service Professionals binnen het Managed Services team.

 

  • Aannemen van binnenkomende telefoongesprekken en nauwkeurig inventariseren van de klantvraag;
  • Verwerken van nieuwe meldingen uit de Online Servicedesk Portal;
  • Behandelen van eerste- en tweedelijnsincidenten, die je zelfstandig of samen met een collega oplost;
  • Uitvoeren van wijzigingsverzoeken;
  • Signaleren en analyseren van meldingen via ons proactieve monitoringssysteem;
  • Periodiek deelnemen aan storingsdiensten (specifieke tijdvakken ‘s avonds, weekend en feestdagen);
  • Periodiek proactief beheer;
  • Samen met het team meldingen oplossen.

 

Functie-eisen

 

  • Bij voorkeur een afgeronde mbo- of hbo-opleiding;
  • Werkervaring binnen een vergelijkbare functie, inclusief stages;
  • Interesse in doorleren, bijvoorbeeld op gebieden als Azure, Windows, Active Directory, Microsoft 365 en ITIL, waarbij wij je uiteraard ondersteunen;
  • Communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk, en betrouwbaar in het nakomen van afspraken.

 

Aanbod

 

  • Een competitief salaris tussen €2100 en €3500, gebaseerd op kennis en ervaring;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • 25 vakantiedagen;
  • Een uitstekende pensioenregeling;
  • Een laptop en mobiele telefoon van de zaak;
  • Interessante bedrijfsuitjes;
  • Volop mogelijkheden voor persoonlijke en professionele groei, inclusief diverse opleidingsmogelijkheden;
  • Een aangename werkomgeving met veel ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid;
  • Kansen om snel te groeien in functie en salaris, bijvoorbeeld door het behalen van certificaten;
  • Uitdagend werk waarin jij je talent volledig kunt benutten.

 

Inlichtingen

Stephanie Kieft 085-0717753

Sollicitatie

Stephanie Kieft

[email protected]

0648528548