Skip to main content

Introductie

Wil jij jouw waarde komen toevoegen aan een resultaatgerichte en dienstverlenende IT-organisatie? Heb jij ruime ervaring met Oracle beheer? Dan ben jij de senior Oracle DBA-er die we zoeken!


Organisatie

Wij zijn een groeiende flexibele, onafhankelijke en meedenkende ICT-partner in de lokale overheidsmarkt. Wij ondersteunen meer dan 130 gemeenten bij het beheer en de monitoring van hun ICT-infrastructuur.

 

Wij hebben contracten bij de lokale overheid, waarbij zij faciliteren in het beheren én implementeren van complexe applicatie- en databaseomgevingen. Deze vorm van dienstverlening vergt veel kwaliteiten van medewerkers, waarbij ICT en de business elkaar begrijpen. De organisatie onderscheidt zich binnen haar vakgebied door het zijn van een “operational excellence” organisatie, waarbij efficiënt en foutloos werken de norm is.


Wij staan voor:

  • Samen, want wij zijn de verbindende factor en gaan samen voor de beste oplossing​;
  • Slim, want zo zetten wij kennis en capaciteit in;
  • Vooruit, want we zorgen dat de basis op orde is, zodat je vooruit kunt. ​


Functie-eisen

  • Je hebt minimaal een ICT-gerichte HBO-of WO-opleiding afgerond;
  • Minimaal 3-5 jaar recente en aantoonbare ervaring als Oracle beheerder of DBA vereist;
  • Ervaring met migreren van Oracle databases;
  • Praktische kennis en ervaring met Linux/Unix/Windows;
  • Kennis van SQL en PL/SQL;
  • Kennis van Back-up en Recovery (RMAN);
  • Kennis van Oracle Cloud Control.
  • Je hebt affiniteit met systeembeheer;
  • Je beheerst de Nederlandse taal grondig en kan je redden in het Engels;
  • Je bent bereid om consignatiediensten te verrichten en buiten kantoortijden (weekend) te werken;

Het is mooi meegenomen als je:

  • Uitgebreide kennis van Oracledatabases 12c en 19 is een pré;
  • Kennis van Oracle Weblogic is een pré;
  • Kennis van Centric applicaties is een pré;


Aanbod

  • Een job die elke dag nieuwe uitdagingen met zich meebrengt;
  • Salaris dat bij jouw ervaring past en met je meegroeit;
  • Leaseauto
  • Persoonlijke ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden;
  • Een open en informele sfeer op kantoor;
  • Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken;
  • Leuke personeelsuitjes (jaarlijkse wintersport, teamuitjes, vrijdagmiddagborrels, etc.);
  • Prettige secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals:
  • 8% vakantiegeld
  • 25 vakantiedagen
  • Pensioenregeling;
  • Telefoon en laptop van de zaak

Inlichtingen

Ramon Van Rossen:
Telefoonnummer: +316 48152826
E-mail: [email protected]