Skip to main content

Introductie

Ben jij de persoon die ons helpt meer klanten te bedienen met hetzelfde aantal medewerkers? In deze rol speel je een cruciale rol in het optimaliseren van het serviceproces voor ons gezellige team van 13 collega’s op de servicedesk. Jouw verantwoordelijkheden omvatten het vereenvoudigen van werkzaamheden, verbeteren van processen en het leiden van grote escalaties.

Organisatie

Wij zijn een toonaangevende IT-dienstverlener, wij hebben in de afgelopen vijf jaar een indrukwekkende groei doorgemaakt van 35 naar bijna 100 werknemers. Deze groei heeft hen niet alleen de kleinste Internet Serviceprovider van Nederland gemaakt, maar ook een bedrijf met eigen verbindingen van vrijwel elke leverancier die je je maar kunt voorstellen. Ze hebben hun dienstverlening uitgebreid met geavanceerde connectiviteitsdiensten voor vooruitstrevende klanten, waaronder Provincies, Waterschappen en Bevolkingsonderzoek Nederland.


Functie

  • Je onderzoekt veelvoorkomende incidenten en werkt samen met collega-engineers om deze op de lange termijn te voorkomen.
  • Dankzij jou worden dagelijkse tickets op de juiste manier en met de juiste prioriteit behandeld door het servicedeskteam, waarbij je regelmatig communiceert met klanten over de status.
  • Je voert proactief onderzoek uit naar incidenten en levert trendanalyses.
  • Incidenten worden door jou omgezet naar een probleemanalyse, waarbij je structurele oorzaken aanpakt via changes.
  • Je bewaakt tickets die zijn opgelost door servicedeskmedewerkers en engineers.
  • Samen met de Servicedesk Coördinator werk je aan continue verbetering van processen en coach je het team.
  • Je communiceert effectief met zowel de interne organisatie als klanten.
  • Bij grote incidenten vanuit de Servicedesk ben jij de escalatiemanager.
  • Onboarding en in-housing van nieuwe klanten/diensten hebben jouw prioriteit.
  • Je begrijpt contracten en SLA’s en vertaalt deze naar de Servicedesk.

Functie-eisen

  • Ervaring met procesmanagement (incident/problem).
  • Bekendheid met servicemanagementtools (ervaring met Autotask is een pré).
  • Algemene kennis van werkplekken, hardware, Microsoft clouddiensten (Azure en Microsoft 365).
  • ITIL-gecertificeerd of bereidheid om dit te behalen.
  • Coördineren op een mens- en resultaatgerichte manier.
  • Sterk klantgericht, nauwkeurig en analytisch.

Aanbod

  • Een competitief salaris tussen €3450 – €5000 Overschrijdt dit jouw verwachtingen? Geen probleem, laat het ons weten!
  • Een leaseauto vanaf €850 euro leasebudget
  • Een laptop en telefoon, waarbij je kunt kiezen uit een iPhone 13 mini of een vergoeding van €42,- per maand.
  • De mogelijkheid om je eigen thuiswerkplek in te richten met een budget van €900,-.
  • Een internetvergoeding van €30,- per maand.
  • Pensioenregeling.
  • 25 vakantiedagen.

Inlichtingen

Ramon Van Rossen 0648152826

Sollicitatie

Ramon Van Rossen
[email protected]
0648152826