Skip to main content

Introductie

Wil jij deel uitmaken van een dynamisch team en ben je klaar voor een uitdagende functie in de IT? Lees verder en laat je enthousiasmeren!


Organisatie

Wij zijn een ambitieuze organisatie dat sterk groeit en waar iedereen bijdraagt aan de ontwikkeling ervan. Onze collega’s delen de wens om te blijven groeien, plezier te hebben in hun werk, uitdagingen aan te gaan en resultaten te behalen. Wij zijn gevestigd in Papendrecht en bedienen grote organisaties door heel Nederland. Onze missie is duidelijk:

Wij geloven dat IT de motor is om succesvol te zijn. Met gedreven medewerkers en diepgaande kennis, werken wij aan het fundament van organisaties als trusted advisor. Wij houden ons bezig met het adviseren, implementeren en beheren van de IT-infrastructuren die meegroeien met de behoeften van de klant.


Functie

Als gedreven IT-professional haal jij voldoening uit het oplossen van geavanceerde IT-problemen voor anderen. Waar de kennis van klanten stopt, ga jij verder. Je bent altijd ‘aan’, of het nu gaat om het resetten van een wachtwoord of het aanpakken van complexe vraagstukken. Met jouw energieke aanpak ben jij de persoon die wordt ingeschakeld wanneer het er echt toe doet.

Je ontvangt IT-vragen via e-mail, telefoon, de klantadviseur of rechtstreeks van de klant. Met een gestructureerde aanpak registreer je het probleem en stel je een praktisch plan van aanpak op om het op te lossen. Indien nodig werk je samen met collega IT’ers om het probleem gezamenlijk op te lossen, zowel op afstand als op locatie. Tijdens het proces houd je de klant volledig op de hoogte, zodat tevredenheid gegarandeerd is.

Naast het oplossen van IT-problemen vind je het leuk om mogelijke problemen te signaleren door proactief beheer van IT-netwerken en gebruikerswerkplekken. Aan het einde van de maand breng je trots nieuwe ideeën in, bespreek je verbeteringen met het team en overweeg je verdieping van je kennis in specifieke IT-technieken die relevant zijn voor ons. Samen streven we ernaar om altijd ‘aan’ te staan en energie te halen uit onze gezamenlijke inspanningen.


Functie-eisen

  • Passie voor het werken in de IT.
  • Enthousiasme, proactiviteit en het vermogen om zelfstandig te werken en in te schatten of zich operationele incidenten met grote gevolgen kunnen voordoen.
  • Een afgeronde MBO-opleiding ICT niveau 4.
  • 2 tot 3 jaar ervaring als ICT Support Medewerker, Servicedeskmedewerker, IT Beheerder of een vergelijkbare functie.
  • Ervaring met Windows Server 2012, 2016 en 2019, SQL Server vanaf 2012, VMware / vSphere.
  • Certificaten van Microsoft zijn een pré.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Bekendheid met ITIL.
  • Kennis van helpdeskpakketten (registratie) en remote tools (Teamviewer).
  • Gedrevenheid en bereidheid om jezelf verder te ontwikkelen.
  • Servicegericht, stressbestendig, nieuwsgierig, analytisch, besluitvaardig, betrokken, hands-on, zelfstandig en een echte teamspeler.

Aanbod

  • Een uitdagende en veelzijdige positie in een organisatie met sterke groeiambities.
  • Een uitstekende werksfeer in een dynamische omgeving.
  • Ruimte voor initiatieven en persoonlijke groei.
  • Een gedreven en leergierig team met een no-nonsense cultuur.
  • Een competitief salaris met bonusregeling.
  • Prima secundaire arbeidsvoorwaarden, inclusief een gunstige pensioenregeling.
  • Bedrijfsbarbecues en vrijdagmiddagborrels.
  • Leuke activiteiten, zoals squashen, gamen of karten.
  • Een geheel verzorgde lunch.
  • Een inspirerende werkplek om vanuit te werken.

Sollicitatie

Ramon Van Rossen
[email protected]
0648152826