Skip to main content

  

Introductie

Je zult lid worden van ons team in Leiderdorp, een groeiend bedrijf in de wereld van IT-diensten.

Omdat we niet bang zijn om groot te dromen, aangezien we ervaren dat we groot kunnen leveren, hebben we al grote stappen gezet om de grootste IT-serviceprovider van Nederland te worden.

Wij geloven dat jouw kwaliteiten de ruggengraat van je carrière moeten vormen. Met dat als uitgangspunt, gecombineerd met jouw ambitie, geloven we dat er veel mogelijk is!

Gewoon jezelf zijn en omringd worden door een omgeving die het beste in jou en je werk naar boven haalt.

Deze persoonlijke aanpak is ook merkbaar in wat we als bedrijf doen; Flexibel en persoonlijk zijn is wat de extra kwaliteit naar voren brengt in onze projecten en diensten. “Wij bellen jou, voordat jij ons zou moeten bellen” is wat we tegen onze klanten zeggen.


Organisatie

  • Je zult lid worden van ons team in Leiderdorp, een groeiend bedrijf in de wereld van IT-diensten.
  • Omdat we niet bang zijn om groot te dromen, aangezien we ervaren dat we groot kunnen leveren, hebben we al grote stappen gezet om de grootste IT-serviceprovider van Nederland te worden.
  • Wij geloven dat jouw kwaliteiten de ruggengraat van je carrière moeten vormen. Met dat als uitgangspunt, gecombineerd met jouw ambitie, geloven we dat er veel mogelijk is!
  • Gewoon jezelf zijn en omringd worden door een omgeving die het beste in jou en je werk naar boven haalt.
  • Deze persoonlijke aanpak is ook merkbaar in wat we als bedrijf doen; Flexibel en persoonlijk zijn is wat de extra kwaliteit naar voren brengt in onze projecten en diensten. “Wij bellen jou, voordat jij ons zou moeten bellen” is wat we tegen onze klanten zeggen.


Functie

·       Je zult werken voor een klant die gevestigd is in Amsterdam; een grootschalige internationaal opererende telecomaanbieder. Wij zullen interne diensten leveren voor hun locatie in Amsterdam met betrekking tot de interne ICT-helpdesk. Zoals je je kunt voorstellen, is het van groot belang dat deze helpdesk stabiel en soepel draait.

·       Je zult deel uitmaken van het team (5-10 personen) dat de drijvende kracht is achter de efficiënte ICT-ondersteunende diensten voor de leidinggevenden op C-niveau. Jouw team en jouw teammanager zullen rechtstreeks aan de IT-directeur ter plaatse rapporteren.

·       Je kernactiviteiten zullen bestaan uit praktische ondersteuning ter plaatse (bijvoorbeeld, er is een ondersteuningsbar in het kantoor) evenals ondersteuning bij grotere IT-gerelateerde projecten.

·       Je heldere communicatievaardigheden, geduld en flexibele denkwijze zullen je helpen in je dagelijkse werkzaamheden.

·       Om het beste uit jou en je collega’s te kunnen halen, word je natuurlijk goed verzorgd! Heeft het team goede resultaten geleverd? Dat kan betekenen dat er een chique diner of een leuke activiteit plaatsvindt! Dat hoort bij de baan!

Functie-eisen

  • Aangezien jij in een organisatie terechtkomt is het nodig dat je verbale en schriftelijke vaardigheden in de Engelse taal uitstekend moeten zijn voor deze functie. Dit aangezien je team ter plaatse uit meerdere nationaliteiten zal bestaan. Het kunnen communiceren in het Nederlands is een pluspunt.
  • Sprekend over communicatie: Je weet hoe je dit op een professionele, zakelijke manier kunt doen.
  • Je bent ambitieus en vindt het leuk om in een zakelijke omgeving te werken. Dit kan betekenen dat de baan veeleisend is en een beroep doet op je flexibiliteit en communicatieve kracht.
  • We hopen te zien dat jouw enthousiasme op de juiste plek is bij ons. Je wilt je ontwikkelen en groeien en dit is de juiste match voor jou en je ambitie.
  • IT is wat we ademen, dus voor deze positie is het belangrijk om ervaring te hebben met bepaalde systemen. We vragen ervaring met werken met Windows 10/11, Apple OS/IOS, Microsoft Office en helpdesk-formaten zoals ServiceNow, Topdesk en/of Autotask.

Kortom:

  • Engels op professioneel niveau, Nederlands is een pluspunt
  • Ervaring met zakelijke communicatie op hoog niveau
  • Teamgericht, kwaliteitsgericht
  • Windows 10/11, Apple OS/IOS, Microsoft Office en helpdesk-formaten zoals ServiceNow, Topdesk en/of Autotask

Aanbod

  • Je kunt rekenen op een fatsoenlijk salaris; gebaseerd op ervaring en vaardigheden/opleiding zal het bereik liggen tussen 2600 en 3300 EUR bruto per maand;
  • Bedrijfsauto;
  • Pensioenregeling;
  • Je zult deel uitmaken van een groeiend bedrijf vol plannen en ambitie;
  • Toegang tot trainingsmogelijkheden, afgestemd op jouw ambities en kwaliteiten;
  • Een plek in ons team betekent dat we je graag uitnodigen om deel uit te maken van ons feestteam 🙂


Sollicitatie

Ramon Van Rossen
0648152826
[email protected]