Skip to main content

  

Introductie

Als Applicatiebeheerder CSB ben je verantwoordelijk voor het dagelijks technisch beheer van het ERP-pakket van CSB. Je fungeert als het belangrijkste aanspreekpunt voor key users en gebruikers, en zorgt voor een vlekkeloze implementatie van nieuwe functionaliteiten.Daarnaast signaleer je systeemstoringen en handel je proactief.

Organisatie

Bedrijf en Team: Wij zijn een toonaangevende producent van kant-en-klare bami- en nasibakjes, te vinden bij supermarkten zoals Jumbo en AH. Het team bestaat uit vijf gedreven professionals die samenwerken om de productie soepel te laten verlopen.

Functie

Wij bieden een uitdagende en dynamische werkomgeving waarin je jouw vaardigheden kunt ontwikkelen en direct invloed kunt uitoefenen op het succes van de organisatie. Het is een unieke kans om te werken met een team van gedreven professionals in een sector die voortdurend in beweging is.

Functie-eisen

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Dagelijks technisch beheer van het ERP-pakket van CSB
  • Contactpersoon en aanspreekpunt voor key users en gebruikers
  • Initiëren, organiseren, begeleiden en implementeren van nieuwe CSB-functionaliteiten
  • Signaleren en proactief handelen bij systeemstoringen
  • Eerste aanspreekpunt bij vragen, incidenten en storingen
  • Registratie en afhandeling van incidenten/service requests
  • Specificeren, installeren, configureren en testen van (nieuwe) software releases
  • Opstellen en onderhouden van gebruikersdocumentatie
  • Bouwen en aanpassen van CSB-overzichten en rapporten
  • Beheren en onderhouden van MERP-scripts
  • Beheren en onderhouden van workflowmodules voor stamdata-onderhoud
  • Schakel tussen interne organisatie en CSB-consultants
  • Analyseren van structurele problemen en aandragen van oplossingen
  • Adviseren van het management over ontwikkelingen binnen CSB

Must have:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 2 jaar ervaring als CSB-beheerder
  • Kennis van BiSL, ITIL en ERP CSB
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden
  • Klantvriendelijk, pragmatisch, initiatiefrijk, analytisch en communicatief vaardig
  • Goed in organiseren, plannen en samenwerken

Aanbod

  • Een uitdagende functie (36-40 uur) in een internationale en groeiende organisatie;
  • Een salaris dat past bij jouw kennis en ervaring;
  • 25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Mogelijkheid tot hybride werken;
  • Mobiele telefoon en laptop van de zaak;
  • Een bedrijfscultuur die wordt gekenmerkt door openheid en no-nonsense; input van een ieder wordt gewaardeerd en iedereen is benaderbaar. Ieders bijdrage wordt als essentieel gezien.

Inlichtingen

Stephanie Kieft 085-0717753

Sollicitatie

Stephanie Kieft

0648528548

[email protected]