Skip to main content

Introductie

Ben jij een bevlogen ICT-engineer die voldoening haalt uit het vinden van oplossingen voor diverse ICT-uitdagingen? Bij ons kom je in aanraking met uiteenlopende problemen die door collega’s van het Klant Contact Centrum worden aangedragen. Als lid van een klantenteam, bestaande uit ongeveer 5 collega-engineers, ben je altijd in staat om een passende oplossing te bieden. Mocht je er zelf niet uitkomen, dan staan je collega’s paraat om te helpen, waardoor je dagelijks blijft leren.


Organisatie

Wij zijn ervan overtuigd dat voor organisaties om relevant te blijven in de toekomst, ze serieus moeten investeren in digitale transformatie. En daar komen wij in beeld! Elke dag staan meer dan 130 gedreven professionals paraat om uw organisatie vooruit te helpen met behulp van ICT. We doen dit door echt te begrijpen wat er binnen uw organisatie speelt, door sterke relaties op te bouwen en te onderhouden. Op deze manier verbinden we uw technologie en systemen met uw doelstellingen. Laten we samen de koers bepalen naar de stip op de horizon.

Functie

Vanuit ons Service- en Beheercentrum ondersteun je onze relaties bij serverproblemen, Microsoft 365-meldingen, security issues, en nog veel meer. Een divers takenpakket dat je uitvoert voor verschillende soorten bedrijven.

Soms is het efficiënter om naar de klant toe te gaan. In dat geval kun je gebruikmaken van een van onze poolauto’s en op locatie assisteren. Wellicht spreekt dit je zo aan dat je wilt doorgroeien naar een buitendienstfunctie. Of misschien duik je liever in de grootste technische uitdagingen die je op afstand oplost. Alles is mogelijk!

Functie-eisen

  • Jij kunt moeiteloos schakelen tussen de ICT-omgevingen van onze relaties.

  • Je hebt basiskennis van ITIL (incident, problem, changemanagement).

  • Je bent stressbestendig.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je bent klantgericht en communicatief sterk.
  • Je hebt 2 tot 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding richting ICT of een afgeronde mbo4-opleiding met de wens om in de toekomst een hbo-opleiding (2 of 4 jaar) te starten.
  • Je hebt ervaring met Microsoft, aangevuld met Cisco, Citrix en VMware.


Aanbod

  • Een werkomgeving waarin je voornamelijk samenwerkt met mkb-relaties, wat je werk afwisselend en uitdagend maakt.
  • Persoonlijke ontwikkeling staat hoog in het vaandel, zowel vakinhoudelijk als op het gebied van persoonlijke vaardigheden.
  • Een open werkcultuur met een sterke teamgeest.
  • Een 38-urige werkweek met één vrije dag per twee weken (of een halve vrije dag per week).
  • 25 vakantiedagen.
  • Reiskostenvergoeding (€0,19 per kilometer) als je reist met eigen vervoer.
  • Collectiviteitsvoordeel op zorgverzekering (VGZ).
  • Leuke activiteiten met collega’s en hun partners/gezinnen.
  • Vergoeding van relevante cursussen en studies.

Sollicitatie

Ramon Van Rossen

E-mail: [email protected]

Telefoon: 0648152826