Skip to main content

  

Introductie

Heb je ervaring op het gebied van IT Support binnen een internationaal bedrijf? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Vind je het prettig zelfstandig te werken in een gezellig team? Lees dan snel verder, want bij Ons hebben wij de volgende vacature:

Organisatie

Als Helpdesk Medewerker ontvang je oproepen en heb je contact met onze medewerkers over incidenten, verzoeken en verschillende vragen. Deze communicatie registreer, analyseer en prioriteer je met behulp van de Service Desk EZW-software om de medewerkers zo spoedig mogelijk te helpen. Door jouw kennis en acties kan iedereen zonder complicaties werken!

Functie

In jouw rol ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van gesprekken en monitor je de voortgang tot een correcte afhandeling in overeenstemming met de normen en procedures van de Service Desk. Je communiceert de gesprekstatus met gepaste tussenpozen aan de gebruiker. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het gebruiksbeheer van Ons Europe. Dit omvat toevoegingen, wijzigingen en verwijderen en beheer van toegangsrechten, groepen en afdrukwachtrijen. De gebruikers werken binnen Windows 7 en 10, Outlook en AS/400-wijzigingen. In jouw functie verwerk je orders voor apparatuur en ontvangt deze, neemt deze op en distribueert de apparatuur. Je draagt zorg voor de voorraad van reserveonderdelen en het oplossen van incidenten. Daarnaast ondersteun je de gebruikers bij het gebruik van MS Office, AS/400 Client Access en Outlook. Ook onderhoud je de configuratiebase met alle bijbehorende wijzingen en verder assisteer je bij andere taken wanneer nodig.

Functie-eisen

Jouw profiel

·       Je beschikt over minimaal een MBO diploma in een relevante richting.

Je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
·       beheersing van de Duitse of Franse taal is een pré.

Je hebt enige ervaring met procedures voor het afhandelen en vastleggen van oproepen, diagnose en escalatieprocedures en het gebruik van Service Desk software.
Ervaring met AS/400, Windows XP, W7 en hoger; Outlook (user support); TCP/IP en Ethernet networking technology. Kennis van ITIL processes.
Je bent in het bezit van rijbewijs B.

Tevens zijn wij op zoek naar een collega met sterke communicatieve skills, het vermogen om prioriteiten te stellen, taken te organiseren en onder druk te werken. Daarnaast werken onze teams volgens shifts, waardoor je op vastgestelde tijden wordt ingedeeld maar ook werken wij met duty diensten. Om onze medewerkers goed van dienst te kunnen zijn, is het noodzakelijk om bereid te zijn om naar onze parken of kantoren te reizen.

 

Aanbod

Wat bieden wij ? Een goede werksfeer waar hard werken en plezier hand-in-hand gaan; · Een marktconform salaris o.b.v. een 38-urige werkweek; · 2 dagen de mogelijkheid hebben om in overleg te werken vanuit huis; · Personeelspas: Met de personeelspas kunnen medewerkers en gezinsleden gebruik maken van (gratis) faciliteiten en kortingen op de Nederlandse, Belgische en Duitse Ons en Sunparks parken; · Korting op een vakantie bij Ons en andere acties; · Een bedrijf met veel mogelijkheden voor verdere ontwikkeling en carrièrestappen.

Inlichtingen

Edson Delgado 0624504800

Sollicitatie

Edson Delgado 0624504800