Skip to main content

  

Introductie

 

Ben jij een gedreven Service Delivery manager die goed voor onze klanten zorgt?

 

Organisatie

 

Wij zijn de architecten van jouw IT-infrastructuur. Wij onderscheiden ons door diepgaande kennis van en betrokkenheid bij klanten. Op basis hiervan kunnen wij klanten met ‘missie-kritische’ IT infrastructuren ondersteunen met passende IT-infrastructuuroplossingen en -diensten die hun business optimaal ondersteunen. Wij zijn gespecialiseerd in networking, cybersecurity en hybrid cloud.

 

 

Functie

 

Als Service Delivery Manager (SDM) staat de klant voor jou centraal, jij ontzorgt en neemt de klant volledig mee om de beste keuzes te maken die passen bij de organisatie van de klant. Samen met het Life Cycle Services team en onze commerciële teams zorg je voor de meest optimale klantbeleving voor onze klanten.

De SDM werkt samen met de verantwoordelijke accountmanagers in de presales fase om de klantbehoefte te vertalen naar een passende oplossing.

Je bent de adviseur voor klanten en ondersteunt ze volledig met de beste adviezen, de beste prijs/kwaliteit verhouding en het ontzorgen van de klant op alle vlakken van onze dienstverlening.

  • Het goed in kaart brengen van de uitvraag van de klant;
  • Het leveren van input en meeschrijven aan een commerciële voorstellen;
  • Toezien op de implementatie en borging van afspraken met onze klanten (waaronder deelname aan de stuurgroep voor implementaties), borgen of de overeenkomen geleverde dienstenniveaus in overeenstemming zijn met de afspraken
  • Jij bent het aanspreekpunt en jij fungeert als escalatie manager
  • Een actieve bijdrage leveren aan de ontwikkeling en verbetering van de Managed Services organisatie, samenwerking, governance en communicatie

 

 

Functie-eisen

 

  • Je bent communicatief vaardig en van nature klantgericht;
  • Je hebt een passie voor dienstverlening, het bieden van de allerbeste service voor onze klanten;
  • Je bent proactief en anticipeert op dingen die je ziet gebeuren, ook al is het niet direct jouw verantwoordelijkheid met het uiteindelijke doel om een optimale klantbeleving aan onze klanten te bieden;
  • Je vindt het leuk om met veel mensen te schakelen en als spin in het web te fungeren tussen klant en de verschillende afdelingen en teams intern;
  • Je bent sterk in het bouwen van je interne en externe netwerk;
  • Je spreekt vloeiend Engels;

 

 

Aanbod

 

  • Een boeiende en afwisselende functie in een inspirerende en gezellige werkomgeving;
  • Een enthousiast team van collega’s (ook vanuit de andere landen waar wij actief zijn) met veel kennis en ervaring;
  • Thuiswerkregeling bestaande uit een mooie regeling die voorziet in meubilair en ICT toebehoren voor de thuiswerkplek als ook een vergoeding van gemaakte kosten in verband met het thuiswerken;
  • Mobiliteitsregeling waarbij er een keuze is voor een leaseauto of een car allowance;
  • Persoonlijke ontwikkeling door onze in- en externe opleidingsmogelijkheden;
  • Lunchvoorzieningen op de zaak;
  • Gratis fitness op de zaak;
  • Sportieve en sociale evenementen samen met je collega’s;
  • Een stabiele werkomgeving, een goed salarispakket en uitstek

 

 

Sollicitatie

Ramon Van Rossen
0648152826
[email protected]