Skip to main content

Introductie

Ben jij klaar voor een leiderschapsrol die verder gaat dan de gebruikelijke servicedeskfuncties? Met jouw gedegen IT-kennis, organisatorische vaardigheden en passie voor klantbeleving, ga je samen met een energiek team van 5 professionals voor de ultieme gebruikerservaring. Bij ons staat werkplezier op nummer één, en dat geldt niet alleen voor jou, maar ook voor het team dat je dagelijks inspireert met een positieve instelling.


Organisatie

Wij zijn nieuwsgierig naar jou, en jij vast ook naar ons. Wij zijn een ambitieuze organisatie in volle groei, waarbij iedereen bijdraagt aan het succes. Onze collega’s delen de wens om zich voortdurend te ontwikkelen, plezier te hebben in hun werk, uitdagingen aan te gaan en met volle toewijding te werken aan het behalen van resultaten.


Functie

Jij bent niet zomaar een teamlead, je bent de drijvende kracht achter een serviceteam dat excelleert in klanttevredenheid. Je begrijpt dat technische expertise belangrijk is, maar een attente en positieve reactie is net zo cruciaal. Je krijgt energie van ontwikkelingen, niet alleen voor jezelf maar ook voor je team. Het begeleiden van jouw teamleden naar nieuwe hoogten is voor jou niet alleen een taak, maar een levensmissie.


Functie-eisen

  • Een passie voor IT en klantrelaties/communicatie
  • Verantwoordelijkheid voor het incidenten/ticket proces en gerelateerde taken
  • Realiseren van hoge klanttevredenheid met jouw team
  • Overzicht van het IT-landschap en tijdige signalering van (structurele) bottlenecks
  • Leidinggevende rol in het escalatiepad van SLA’s
  • Strategisch en tactisch denken over de rol en invulling van het team in het heden en de toekomst
  • Naleving van beleidsregels en normen volgens ITIL en ISO
  • Afgeronde HBO (ICT) opleiding met minimaal 5 jaar ervaring als teamleider/teammanager, bij voorkeur op een IT Servicedesk
  • Professionele, klantgerichte en resultaatgerichte houding
  • Sterke overtuigingskracht in de omgang met het management, jouw team en klanten
  • Kennis van Informatiebeveiliging & risicomanagement is een pré
  • Zowel kennis van front- als backend IT in de breedste zin
  • Vloeiende communicatie in zowel Nederlands als Engels

Aanbod

  • Uitdagende functie met volop ontwikkelingsmogelijkheden
  • Uitstekende werksfeer in een dynamische omgeving
  • Gedreven en leergierig sales- en marketingteam met een no-nonsense cultuur
  • Aantrekkelijk salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden, inclusief leaseauto of mobiliteitsbudget
  • Gunstige pensioenregeling
  • Opleidingsplan met groeimogelijkheden
  • Gezellige evenementen zoals onze befaamde familie-BBQ, borrels en andere leuke feest- en sportactiviteiten
  • Goed verzorgde lunch
  • Inspirerende werkplek

Sollicitatie

Ramon Van Rossen
[email protected]
0648152826