Skip to main content

  

Introductie

Ben jij op zoek naar een dynamische rol waarin geen dag hetzelfde is? Wil je jezelf snel ontwikkelen door dagelijks diverse ICT-uitdagingen aan te gaan? 

Organisatie

Wij geloven dat hoogwaardige ICT bijdraagt aan het vervullen van ambities en het faciliteren van organisaties, medewerkers en cliënten in het zijn wie ze willen zijn en doen wat ze willen doen. Onze gepassioneerde IT-professionals zetten zich hier al meer dan 15 jaar voor in, met als resultaat een verhoogd werkplezier voor medewerkers en verbeterde dienstverlening voor cliënten.

Wij verzorgen het ICT-beheer en de overgang naar de moderne Microsoft Office 365-werkplek en Azure Cloud voor organisaties in de zorg, non-profit en commerciële sector. Door onze oprechte betrokkenheid, partnerschap en drive om anderen te helpen, geven wij betekenis aan ICT in diverse organisaties.


Functie

Samen met jouw team (bestaande uit 8 professionals) ben je het eerste aanspreekpunt en verantwoordelijk voor de ICT-omgevingen van meer dan 25 verschillende klanten. Je registreert en analyseert inkomende meldingen, waarbij je zelfstandig en in teamverband gestructureerd (volgens ITIL) 1e en 2e lijns incidenten oplost. Of het nu op afstand is of op locatie, je ondersteunt klanten bij migraties, projecten en werkplekbeheer gerelateerde taken. Daarnaast ben je betrokken bij 3e lijns incidenten waarbij samenwerking met externe partijen essentieel is. Je zorgt ervoor dat alle stakeholders goed op de hoogte blijven.

In teamverband bewaak en optimaliseer je de systeemprestaties van meerdere omgevingen, waardoor je snel en veel leert over netwerken en serveromgevingen. De omgevingen bestaan uit een scala aan producten, zoals Windows Server, Azure(AD), VMware, Hyper-V, Intune, Office 365, Exchange, Citrix, CMDB, Ivanti, Veaam, RES, Airwatch, TOPdesk, Endpoint Manager, Workspace 365 en meer!


Functie-eisen

  • Aantoonbaar werk- en denkniveau vergelijkbaar met minimaal een MBO niveau 4 ICT-beheer opleiding of hoger.
  • Enige kennis en ervaring als (skilled) ICT servicedeskmedewerker in een Office 365 en/of Citrix omgeving.
  • Ervaring met enkele van de volgende producten of vergelijkbare zijn wenselijk: Azure(AD), Office 365, Exchange(online), Intune, AutoPilot, Citrix, Xenapp/Netscaler, RES/Ivanti, Veeam, Airwatch, Microsoft Windows Server 2012 (en nieuwer), VMware, Hyper-V en TOPdesk.
  • Ervaring met 1e en 2e lijns incidenten waarbij je zelfstandig troubleshoott en indien nodig leveranciers inschakelt.
  • Nieuwsgierig, communicatief, sociaal en een echte teamplayer.

Aanbod

  • Een aantrekkelijk salaris tussen de €2000 – €3500 met een goede pensioenregeling.
  • Een leaseauto
  • Een enthousiast team met een gezonde drive, waarin je samen met meer dan 25.000 eindgebruikers dagelijks zorgt voor een optimale ICT-omgeving.
  • Stimulans om te groeien in je rol en als persoon met een breed aanbod aan trainingen/opleidingen en coaching door Robin, onze manager Leren en Ontwikkelen.
  • De juiste instrumenten om je werkzaamheden optimaal uit te voeren, zoals een laptop.
  • Een goede werk-privé balans.
  • Het jaarlijkse weekend weg en andere boeiende bedrijfsuitjes!

Sollicitatie

Ramon Van Rossen
[email protected]
0648152826